Klantenservice
Let op: Bij gepersonaliseerde items, kan er niet worden geretourneerd! Zijn er problemen of heb je een klacht met een gepersonaliseerde item? Neem dan graag contact met mij op. Samen kijken we dan naar een oplossing!
Mocht u een bestelling retour willen sturen omdat het product niet bevalt of treft dit een andere reden? U heeft recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na het annuleren van de bestelling heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webshop zijn voor eigen rekening. De kosten hiervoor bedragen ongeveer 6,65 euro per pakket. De exacte tarieven staan vermeld op de website van uw vervoerder.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we de waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.